Gábor Dénes azt írja Találjuk fel a jövőt! című könyvében: „A jövőt nem tudjuk előre megmondani, jövőket azonban fel tudunk találni". Ennek alapján a mai blogbejegyzésünk kérdése: ez lenne a jövő?

A holográfia olyan lenyűgöző képalkotási technológiát kínál, hogy cseppet sem meglepő, hogy a reklámszakma is él a lehetőséggel, hogy a maga igényei szerint felhasználja a technológiát. Az amerikai-tajvani székhellyel működő InnoVision találmánya az alábbi HoloAd nevű készülék, amely szándékaik szerint garantáltan olyan reklámfelületet nyújt a termékgyártóknak, amelyről potenciális vásárlóik nem fogják tudni levenni a szemüket.

A különböző méretben gyártott HoloAd gyémánt alakú, és a készülék közepére vetíti ki a hirdetni kívánt termék holografikus képét. A gyártó szerint a kép 180 fokban körbejárható, és valós 3D-s képmegjelenítést kínál. Az InnoVision szerint termékük bevásárló központokban, reptereken is megállja a helyét, de használata különösen alkalmas termékbemutatók, kiállítások és expók résztvevői számára.

Mutatunk két videót, hogy néz ki a gyakorlatban: